loading...
پایگاه سایبری حبل
محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 242 دوشنبه 1393/01/04 نظرات (4)

شهدا.طلائیه.سال تحویل

نسیم عشق بر مشامم می رسید.

احساس غربت می کردم!

صدای تنفس خاک را می شد از دور احساس کرد.

آن خاکی که  بوی عشق، ایثار، مردانگی ، جوانمردی ، محبت ، صداقت ، غیرت و .... می داد

انگار آن خاک ها هنوز زنده بودند...

از اعماق آن خاک صدای فاخلع نعلیک را میشندیدی؛

نمی دانم چه حسی بود که بی اختیار کفش هایت را از حجاب دلت جدا می کرد.

وقتی که دلت را بر آن خاک می گذاشتی خود را بر اوج آسمان می یافتی؛ نمی دانم چه عظمتی مرا از چاه ظلمانی نفسم رها می کرد.

ندایی دلم را آرام می داد و می گفت: خوش آمدی!

دیگر احساس غربت نمی کردم!

در آن شلوغی دلم دنبال چیزی می گشتم آری دنبال شهدا بودم.

جای خالی شان دلم را آزار می داد.

در آن غروب زیبا صدایی از سمت آسمان می آمد و می گفت:

وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا

با آن ندای آسمانی دلم کمی آرام شد. حضور شهدا  در اطراف دلم قابل احساس بود.

دیگر هیچ چیز در نظرم اهمیت نداشت.

و یاد خدا دلم را آرام می داد.

هوا تاریک شده بود.

صدای یا مقلب القلوب و الابصار با ندای حول حالنا الی احسن الحال حالم دگر گون کرد.

اکنون توانستم حالم را به بهترین نحو تغییر دهم

و سالم را به بهترین شکل شروع دهم.

*االهم عجل لولیک الفرج*

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تخریبچی در تاریخ 1393/01/12 و 14:20 دقیقه ارسال شده است

سلام،وب خوب و پر محتوایی داری. خدا خیرت بده امیدوارم که تو این عرصه پایدار باشی. در صورت تمایل اگه دوست داشتی؛ منو با نام "جدیدترین دیدارها و پیام های حضرت آقا" لینک کن،بعد لینک بهم اطلاع بده تا لینکت کنم.منتظرم
پاسخ : سلام لینک شدید

این نظر توسط تخریبچی در تاریخ 1393/01/11 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

اینفوگرافی و تصویرسازی متفاوت از شهادت حضرت فاطمه (س) دانلود روضه نامه شهادت حضرت فاطمه (س) برای موبایل،برای استفاده به وبم سر بزن.
پاسخ : ممنون زیبا بود

این نظر توسط تخریبچی در تاریخ 1393/01/08 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

آخرین تغییرات سایت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای توسط برنامه ی khamenei.ir برای آندروید
جهت دانلود تو وبلاگم بیا.
پاسخ : ممنون

این نظر توسط حسین شاهدی در تاریخ 1393/01/05 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

http://www.313135.com/post/category/43
پاسخ : بله


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 376
  • بازدید ماه : 815
  • بازدید سال : 3,345
  • بازدید کلی : 102,790