loading...
پایگاه سایبری حبل
محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 1847 جمعه 1393/12/01 نظرات (2)
رست.نغمه ترتیل.منشاوی.مقام رست.حبل
 
با سلام. با عرض پوزش به علت تاخیرات به عمل آمده در قرار گیری مقام رست، سرانجام امروز مقام رست با صدای استاد منشاوی در رشته تحقیق و ترتیل قرآن کریم قرار گرفت.
هم اکنون میتوانید توضیحات و نمونه ی اصوات را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.
محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 288 چهارشنبه 1393/11/22 نظرات (1)

سؤال: آیا در قرآن، دلیلی برای شركت در راهپیمایی👊👊 وتظاهرات داریم؟

پاسخ: خداوند در قرآن📖 می فرماید: «ولایَطؤون مَوطئاً یَغیظُ الكفّار. . . الاّ كُتب لهم به عَملٌ صالح» [1] هیچ حركت دسته جمعی🏃 كه كفّار را عصبانی 😤😤 كند، صورت نمی گیرد مگر این كه برای آن، پاداش عمل صالح ثبت می شود.

آری، راهپیمایی هایی كه دشمنان اسلام و مسلمین را عصبانی كند، عمل صالح است. این راهپیمایی ها (بخصوص آنگاه كه از طریق وسایل ارتباطی و ماهواره ها منعكس می شود) اگر برای اهداف مقدسی صورت گیرد، نوعی حضور در صحنه، عبادت دسته جمعی و امر به معروف و نهی از منكر عملی و عامل تقویت روحیّه ی مردم و تهدید دشمن است. ......

👈1.توبه آیه ۱۲۰👉

۲۲bahman00001

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 303 شنبه 1393/11/04 نظرات (3)
letter4u.khamenei
 
بسم‌ الله الرّحمن الرّحیم

به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی
 
حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمیکنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.

سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد. از دو دهه پیش به این سو ــ یعنی تقریباً پس از فروپاشی اتّحاد جماهیر شوروی ــ تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این دین بزرگ، در جایگاه دشمنی ترسناک نشانده شود. تحریک احساس رعب و نفرت و بهره‌گیری از آن، متأسّفانه سابقه‌ای طولانی در تاریخ سیاسی غرب دارد. من در اینجا نمیخواهم به
«هراس‌های» گوناگونی که تاکنون به ملّتهای غربی القاء شده است، بپردازم. شما خود با مروری کوتاه بر مطالعات انتقادی اخیر پیرامون تاریخ، می‌بینید که در تاریخنگاری‌های جدید، رفتارهای غیر صادقانه و مزوّرانه‌ی دولتهای غربی با دیگر ملّتها و فرهنگهای جهان نکوهش شده است. تاریخ اروپا و امریکا از برده‌داری شرمسار است، از دوره‌ی استعمار سرافکنده است، از ستم بر رنگین‌پوستان و غیر مسیحیان خجل است؛ محقّقین و مورّخین شما از خونریزی‌هایی که به نام مذهب بین کاتولیک و پروتستان و یا به اسم ملیّت و قومیّت در جنگهای اوّل و دوّم جهانی صورت گرفته، عمیقاً ابراز سرافکندگی میکنند.

این به‌خودی‌خود جای تحسین دارد و هدف من نیز از بازگوکردن بخشی از این فهرست بلند، سرزنش تاریخ نیست، بلکه از شما میخواهم از روشنفکران خود بپرسید چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تأخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود؟ چرا بازنگری در وجدان جمعی، باید معطوف به گذشته‌های دور باشد نه مسائل روز؟ چرا در موضوع مهمّی همچون شیوه‌ی برخورد با فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، از شکل‌گیری آگاهی عمومی جلوگیری میشود؟


 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جنبش نامه ای برای تو کلیک کنید

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 247 سه شنبه 1393/10/23 نظرات (1)

ناخدای انقلاب : با مذاکره مخالف نیستم، اما به‌ جای نقاط خیالی باید به نقاط امیدبخش دل سپرد.

سازمان فضایی ایران مکانی که در آن ماهواره امید که امیدی بود برای مردم ایران به منظور دستیابی به فضای لایتناهی در اقدامی که این روز ها برای ما عادی شده است از سوی رئیس جمهور دولت تدبیر و امید به شکل نا امیدانه ای منحل شد.

این سازمان با هدف فضایی شدن ایران زیر نظر ریاست جمهوری تشکیل شده بود و موفق به پرتاب چندین کاوشگر و ارسال موجودات زنده به فضا شده بود، هدف گزاری این سازمان پرتاب ماهواره های مورد نیاز کشور و فرستادن فضانورد ایرانی به فضا بود.

متاسفانه شنیده ها حاکی از این است که علت انحلال سازمان اعلام نگرانی غربی ها به بهانه موشک های ماهواره بر و دسترسی ایران به تکنولوژی استراتژیک پرتاپ ماهواره و ورود به باشگاه اختصاصی فضایی در مذاکرات بوده است و این خروجی همان تفکریست که میگوید انرژی هسته ای برای ما لازم نیست.

ماهواره نا امیدی دولت تدبیر و امید پرتاب شد

ما نیز از جناب آقای رئیس جمهور دولت تدبیر و امید بابت این موج منفی که مانع پیشرفت های علمی ایران خواهد شد و نا امیدی را به جامعه تزریق خواهد کرد تشکر و قدردانی می نماییم. خب چی بگیم اگه انتقاد کنیم باز یه برچسب میچسبونین.

زیاد سخت نیست اگر کمی بیندیشیم که چرا آقای ظریف در کمیسون امنیت ملی مجلس گفت حتی اگر استیضاح هم بشوم جزئیات مذاکرات را نمی‌گویم. خدا می داند دیگر کجای این انقلاب و کدام امید این مردم را فروخته اند تا در خیال خام به توافق خیالی برسند.

پ,ن1 : اینجوری که آقایان دارن کشور رو مثل قرارداد ترکمن چای دو دستی تقدیم می کنن فکر کنم کم کم بجای استفاده از اینترنت و تلفن همراه باید رو بیاریم به سوی علامت دادن با دود.

پ,ن2 : اگه شب خوابیدین صبح بیدار شدین دیدین چند تا آمریکایی تو خونتون نشستن زیاد تعجب نکنین شاید از بند های توافقنامه باشه.

پ,ن3 : نمیدونم چرا این روز ها بدجور دلم برای پیرمرد مهربان دوران انتخابات، آقای غرضی تنگ شده است. کجایی غرضی که یادت بخیر.

منبع:معبر سایبری فندرسک

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 341 یکشنبه 1393/06/30 نظرات (8)

متأُسفانه بخاطر سیاست های غلط و ترویج باورهای اشتباه و تزریق فرهنگ غرب در رگ پویای بدنه ملت، زادوولد در بین زوج ها بشدت کاهش یافته و همین امر باعث پیری جمعیت و ضربات جبران ناپذیری از جمله عدم رشد و توسعه اقتصادی، پیری و بی نشاطی جمعیت، آسیب های اخلاقی و تربیتی و ... را دربر خواهد داشت.

سهم قابل توجهی از کشورهای در حال پیر شدن را کشورهای اروپایی و آمریکایی تشکیل می دهند به گونه ای که از آسیا تنها کشورهای کره جنوبی، نیوزیلند، و سنگاپور در سال 2030 به جمع کشورهای پیر افزوده خواهند بود.

این خود نشان می دهد فرهنگی که عده ای به اصطلاح روشنفکر از غرب به نمایش می گذارند همان شیوه اشتباهیست که خود غربی ها گرفتار آن شده اند و در آن فرو رفته اند.

کوروش بجای سگ چهارتا بچه داشت ...

متأسفانه امروزه عده ای که ادعای روشنفکری هایشان گوش فلک را کر کرده است و مدام دم از نژاد آریایی و کوروش کبیر می زنند و بدان افتخار می کنند بجای روی آوردن به زادوولد، به نگهداری از حیوانات خانگی از جمله سگ می پردازند.

کوروش که بنیان‌ گذار و نخستین شاه شاهنشاهی هخامنشی بود و در بین سال‌های ۵۵۹ تا ۵۲۹ پیش از میلاد، بر نواحی گسترده‌ای از آسیا حکومت می‌کرد تمام تلاشش این بود تا نام ایران را زنده نگاه دارد و همیشه بدان عشق می ورزید تا جایی که گفته بود : فرمان دادم تا بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خاک بسپارند تا اجزاء بدنم ذرات خاک ایران را تشکیل دهد.

 اما جالب است بدانیم همان کوروش کبیر دارای چهار فرزند به نام های کمبوجیه دوم، آتوسا، بردیا و رکسانا (آرتیستونه) بود. پس تو ای کسی که خودت را یک ایرانی و طرفدار کوروش می دانی بخاطر همون کوروش جونت بجای سگ بازی به فکر زادوولد برای آینده بهتر کشورت باش.

منبع:معبرسایبری فندرسک

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 360 چهارشنبه 1393/06/26 نظرات (2)

کشورى که دستش از علم تهى است، نمیتواند توقع عزت داشته باشد

رهبر.مطالعه.علم آموزی

در این زمینه که علم نیاز است، شماها مى‏دانید، اما خوب است مجدداً من این را بگویم که حقیقتاً کشورى که دستش از علم تهى است، نمیتواند توقع عزت، توقع استقلال و هویت و شخصیت، توقع امنیت و توقع رفاه داشته باشد. طبیعت زندگى بشر و جریان امور زندگى این است. علم، عزت میبخشد. جمله‏اى در نهج‏البلاغه هست که خیلى جمله‏ى پرمغزى است. میفرماید: «العلم سلطان»؛ علم اقتدار است. «سلطان» یعنى اقتدار، قدرت. «العلم سلطان من وجده صال و من لم یجده صیل علیه»؛ علم اقتدار است. هر کس این قدرت را به چنگ آورد، میتواند تحکم کند؛ میتواند غلبه پیدا کند؛ هر کسى که این اقتدار را به دست نیاورد، «صیل علیه»؛ بر او غلبه پیدا خواهد شد؛ دیگران بر او قهر و غلبه پیدا میکنند؛ به او تحکم میکنند.

به ادامه مطلب بروید.....

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 315 یکشنبه 1393/06/23 نظرات (1)

کمک.مورچه.سلیمان

روزی حضرت سلیمان مورچه ای را در پای کوهی دید که مشغول جابجا کردن خاک های پایین کوه بود. از او پرسید: چرا این همه سختی را متحمل می شوی؟ مورچه گفت: معشوقم به من گفته اگر این کوه را جابجا کنی به وصال من خواهی رسید و من به عشق وصال او می خواهم این کوه را جابجا کنم. حضرت سلیمان فرمود: تو اگر عمر نوح هم داشته باشی نمی توانی این کار را انجام بدهی. مورچه گفت: تمام سعی ام را می کنم... حضرت سلیمان که بسیار از همت و پشت کار مورچه خوشش آمده بود برای او کوه را جابجا کرد. مورچه رو به آسمان کرد و گفت: خدایی را شکر می گویم که در راه عشق، پیامبری را به خدمت موری در می آ ورد...
تمام سعی مان را بکنیم، پیامبری همیشه در همین نزدیکی ست...
رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند:
اُدعُوا اللهَ وَ اَنتم مُوقِنونَ بِالاِجابَهِ وَاعلَموا اَنَّ اللهَ لا یَستَجِیبُ دُعاءَ مِن قَلبِ غافِلٍ لاه؛
خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که
خداوند دعا را از قلب غافل بی خبر نمی پذیرد.


منبع:موسسه جهانی سبطین علیهماالسلام

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 280 یکشنبه 1393/06/23 نظرات (1)

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27421/images/smpf.jpg

امروز رفتم تو سایت رهبرمون دیدم یک بخشی به نام http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27421/images/note.gif هست، خیلی خوشحال شدم رفتم توش دیدم موضوعش اینهhttp://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27421/images/text-1.png دل نوشته های قشنگی نوشته شده بود زیرش؛ چندتا از اون دلنوشته های قشنگ و گلچین کردم و تو ادامه مطلب میتونید اونا رو ببینید.

****************

بسم الله الرحمن الرحیم
می گویند دختر ها سخت بابایی هستند ... !
جانشان به جان ِ پدر بسته است 
که تاب ِ سرما خوردگی ساده اش را ندارند, چه رسد که ... همه می دانند نفس نفس های دختر با تپش های قلب بابا میزند 
بابای مهربانم ... !
امروز تپش های قلبم یکی در میان میزند , که نکند ... گرچه فرمودی عملی ساده است اما بابا جان ؛ 
یک خراش ِ ساده هم دل ِ دختر را هزار پاره می کند ...
سالم بمان ... سرحال 
 بابا جان 
 مراقب خودتان باشید که دختر ها سخت بی تاب دل دارند.

به ادامه مطلب بروید....

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 249 یکشنبه 1393/06/09 نظرات (7)

خدا

بخوان ما را

که می گوید که تو خواندن نمی دانی؟

تو بگشا لب

تو غیر از ما، خدای دیگری داری؟

رها کن غیر ما را

آشتی کن با خدای خود

تو غیر از ما چه می جویی؟

تو با هر کس به جز با ما، چه می گویی؟

و تو بی من چه داری؟ هیچ!

بگو با من چه کم داری عزیزم، هیچ!!

«به ادامه مطلب بروید»

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 411 پنجشنبه 1393/05/02 نظرات (27)

غزه.رهبر.اخم

قایقی خواهم ساخت
خواهم انداخت به دریای دل اربابم
قایق از خشم پر است
و دل از نفرت تکفیریها
شیعه در نیمه شعبان خوش بود
که به خود جرأت رفتن دادید
دیده بودید از این پیش سزای جنگ را
قصه فهمیده، باز تکرار کنم؟
نه دگر این بار دعوا به سر سربند نیست
همه سربندها،نام یا فاطمه است
نشود تکرار باز عاشورا
خیمه ها این بار جایش امن است
علم عباس هم
دست نیکوی گل سرسبد فاطمه است
رهبرم خامنه ایست
رهبرم سید و اولاد علی است
رهبرم اخم کند
به علی مادرتان داغ شما میبیند
حاج همت رفته،کاظمی دیگر نیست
پدر موشک ایران هم رفت
لیک از عالم غیب
باز با ما هستند
حاج قاسم هم هست
که سلیمانی کرد، همه دنیا را
همه ما هستیم
کور خواندید اگر، باز هم فکر کنید
که علی تنها است
نامه های بیعت مسلم همه ایرانیست
همه با خون خود امضا کردیم
خاک پای نوکر اربابیم
باز دنیا انگار، تشنه خون شده است
هوس رویش لاله کرده
دور تا دور ضریح عباس
خون شیعه ز گرفتاری تن خسته شده
وقت آن است که آزاد شود از رگها
رهبرم اخم نکن ای به فدای جدت
بخدا إذن دهی
شیعه با خون خودش میشورد
همه ی لشگر کفر…

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 2,747
  • بازدید کلی : 102,192