loading...
پایگاه سایبری حبل
محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 279 یکشنبه 1393/06/23 نظرات (1)

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27421/images/smpf.jpg

امروز رفتم تو سایت رهبرمون دیدم یک بخشی به نام http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27421/images/note.gif هست، خیلی خوشحال شدم رفتم توش دیدم موضوعش اینهhttp://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27421/images/text-1.png دل نوشته های قشنگی نوشته شده بود زیرش؛ چندتا از اون دلنوشته های قشنگ و گلچین کردم و تو ادامه مطلب میتونید اونا رو ببینید.

بسم الله الرحمن الرحیم
می گویند دختر ها سخت بابایی هستند ... !
جانشان به جان ِ پدر بسته است 
که تاب ِ سرما خوردگی ساده اش را ندارند, چه رسد که ... همه می دانند نفس نفس های دختر با تپش های قلب بابا میزند 
بابای مهربانم ... !
امروز تپش های قلبم یکی در میان میزند , که نکند ... گرچه فرمودی عملی ساده است اما بابا جان ؛ 
یک خراش ِ ساده هم دل ِ دختر را هزار پاره می کند ...
سالم بمان ... سرحال 
 بابا جان 
 مراقب خودتان باشید که دختر ها سخت بی تاب دل دارند.
*******************************************
امام من:
عیب است گوهر به پیش عمان بردن
خار و خس صحرا به گلستان بردن
اما چه کنم؟عادت موران این است
ران ملخی پیش سلیمان بردن
... جان بی ارزش من فدای سلامتی وجود با برکتتان امام سید علی(مدظله العالی

***********************

آقا جان سلام

فقط خواستم بگم این 380 هزار ، پیام نیست ... 380 هزار سرباز است ...
380 هزار جان بر کف ...


آری ! اینان فرزندان خمینی اند که امروز بعد چهار دهه زجز میخوانند و غم دل هایشان را برای فرمانده شان بازگو می کنند ...

نحن ابناء الخمینی
ما تا آخرین قطره ی خونمان با ولایت می مانیم و از آن پاسداری می کنیم ...

خداحافظ
یا مهـــــدی

*************************

سلام
چی بگم 
اصلا مگه گفتنیه !!
هر کی یه جور براتون نوشته و همشون زیباست ولی من راستش رو بگم :
میدونم وقتی ببینمتون اختیار از کف میدم پس چی بگم !!
همین اندازه بدونید که من بی مقدار هم براتون دعا میکنم !!
کاش میشد یه روزی که این توهم های بودنم در محضر شما حداقل برا جند دقیقه به واقعیت تبدیل میشد !!!!!!!!!!!!
به امید سلامتی هر چه زودترتان ای آقای عزیز
(قبل خداحافظی ولی خودمونیم چی میشد اگه آقا اینا رو میخوند !!!!!)
یاعلی

********************************

سلام آقا جان
بعد از شهادت بابا، پدری جز شما برامون نمونده..
فدای خنده های شما بشم الهی
زودتر خوبِ خوب بشید..
از راه دور دستاتون رو می بوسم
التماس دعا

***********************************

سلام
آقا جون خیلی دلم براتون تنگ شده انشاء الله قسمت و لیاقتمون  بشه بیام از دوست دارم نزدیک ببینمتون آقا جون
میدونم از دور ورتون چی میگذره میدونم چی میکشد 
بخدا خیلی دوستون داره که این صبرو طاقت بهتون داده 
آقا جون خیلی دوست دارم ،انشاء الله زیر سایه پرچم آقا امام زمان صحیح . سالم باشید
به سلامتیتون و دیدار شما

********************************

بقیه نظرات در لینک زیر

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پایـگاه ایــنترنتی مـنـبّــه در تاریخ 1393/08/08 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام
با عرض تسلیت شهادت امام حسین (ع)
به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم
سامانه پیامکی
1. تمام امکانات
2. دائمی بدون تمدید سالیانه
3. تعرفه ارسال هر پیامک 90 ریال
4. پشتیبانی 24 ساعته و عالی
5. شماره رند و اختصاصی
6. 100 پیامک هدیه اولیّه
و صد ها امکان دیگر
با یک خط 14 رقمی فقط 50 هزار تومان
و با یک خط 10 رقمی فقط و فقط 90 هزار تومان
اگر می خواهید فرصت را از دست ندهید
فقط تا روز عاشورا فرصت باقیست .
شماره پشتیبانی: 09370055108
یاعلی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 2,680
  • بازدید کلی : 102,125