loading...
پایگاه سایبری حبل
محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 303 شنبه 1393/11/04 نظرات (3)
letter4u.khamenei
 
بسم‌ الله الرّحمن الرّحیم

به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی
 
حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمیکنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.

سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد. از دو دهه پیش به این سو ــ یعنی تقریباً پس از فروپاشی اتّحاد جماهیر شوروی ــ تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این دین بزرگ، در جایگاه دشمنی ترسناک نشانده شود. تحریک احساس رعب و نفرت و بهره‌گیری از آن، متأسّفانه سابقه‌ای طولانی در تاریخ سیاسی غرب دارد. من در اینجا نمیخواهم به
«هراس‌های» گوناگونی که تاکنون به ملّتهای غربی القاء شده است، بپردازم. شما خود با مروری کوتاه بر مطالعات انتقادی اخیر پیرامون تاریخ، می‌بینید که در تاریخنگاری‌های جدید، رفتارهای غیر صادقانه و مزوّرانه‌ی دولتهای غربی با دیگر ملّتها و فرهنگهای جهان نکوهش شده است. تاریخ اروپا و امریکا از برده‌داری شرمسار است، از دوره‌ی استعمار سرافکنده است، از ستم بر رنگین‌پوستان و غیر مسیحیان خجل است؛ محقّقین و مورّخین شما از خونریزی‌هایی که به نام مذهب بین کاتولیک و پروتستان و یا به اسم ملیّت و قومیّت در جنگهای اوّل و دوّم جهانی صورت گرفته، عمیقاً ابراز سرافکندگی میکنند.

این به‌خودی‌خود جای تحسین دارد و هدف من نیز از بازگوکردن بخشی از این فهرست بلند، سرزنش تاریخ نیست، بلکه از شما میخواهم از روشنفکران خود بپرسید چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تأخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود؟ چرا بازنگری در وجدان جمعی، باید معطوف به گذشته‌های دور باشد نه مسائل روز؟ چرا در موضوع مهمّی همچون شیوه‌ی برخورد با فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، از شکل‌گیری آگاهی عمومی جلوگیری میشود؟


 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جنبش نامه ای برای تو کلیک کنید

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 119 دوشنبه 1393/06/24 نظرات (1)

ترخیص رهبر.مصاحبه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ساعتی قبل و پس از گذشت یک هفته از انجام عمل جراحی، از بیمارستان مرخص شدند.
رهبر انقلاب در هنگام ترخیص در مصاحبه‌ای از اظهار لطف و محبت آحاد ملت عزیز ایران و همچنین شخصیت‌ها و مسئولان محترم و نیز از از زحمات کادر پزشکی و درمانی بیمارستان، صمیمانه تشکر و قدردانی کردند.
ایشان همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه نکات مهمی در خصوص مسائل منطقه و دخالت‌های آمریکا بیان کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص تشکیل ائتلافی تحت عنوان مبارزه با داعش را پوچ، توخالی و جهت‌دار خواندند و با بیان شواهدی از کذب بودن و تناقض ادعاها و مواضع و رفتار مقامات آمریکایی در خصوص مسئله‌ی دعوت از ایران به این ائتلاف تأکید کردند: حرکتی که در عراق انجام شد و کمر داعش را شکست، کار آمریکایی‌ها نبود، بلکه کار مردم، ارتش و نیروهای مردمی عراق بود و خود آمریکایی‌ها و داعش نیز این واقعیت را می‌دانند.
 مشروح بیانات مهم رهبر انقلاب در این مصاحبه متعاقباً منتشر خواهد شد.

منبع:khamenei.ir

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 280 یکشنبه 1393/06/23 نظرات (1)

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27421/images/smpf.jpg

امروز رفتم تو سایت رهبرمون دیدم یک بخشی به نام http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27421/images/note.gif هست، خیلی خوشحال شدم رفتم توش دیدم موضوعش اینهhttp://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27421/images/text-1.png دل نوشته های قشنگی نوشته شده بود زیرش؛ چندتا از اون دلنوشته های قشنگ و گلچین کردم و تو ادامه مطلب میتونید اونا رو ببینید.

****************

بسم الله الرحمن الرحیم
می گویند دختر ها سخت بابایی هستند ... !
جانشان به جان ِ پدر بسته است 
که تاب ِ سرما خوردگی ساده اش را ندارند, چه رسد که ... همه می دانند نفس نفس های دختر با تپش های قلب بابا میزند 
بابای مهربانم ... !
امروز تپش های قلبم یکی در میان میزند , که نکند ... گرچه فرمودی عملی ساده است اما بابا جان ؛ 
یک خراش ِ ساده هم دل ِ دختر را هزار پاره می کند ...
سالم بمان ... سرحال 
 بابا جان 
 مراقب خودتان باشید که دختر ها سخت بی تاب دل دارند.

به ادامه مطلب بروید....

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 210 یکشنبه 1393/06/23 نظرات (0)

جمعی از فعالان ادب، فرهنگ، هنر، رسانه و ورزش عصر 21 شهریور با حضور در بیمارستان از رهبر انقلاب عیادت کردند.
در این دیدار، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جریان گفت‌وگو با آقایان کمال تبریزی، مجید مجیدی، ابراهیم حاتمی‌کیا و رضا امیرخانی، شعری از پروین اعتصامی خواندند و نکاتی را درباره‌ی این شاعر بیان کردند.
پایگاه سایبری حبل به نقل از ؛ KHAMENEI.IR فیلم این بیانات را منتشر می‌کند.

«هر بلائی کز تو آید رحمتی است
هر که را رنجی دهی آن راحتی است
زان به تاریکی گذاری بنده را
تا ببیند آن رخ تابنده را
تیشه زان بر هر رگ و بندم زنند
تا که با مهر تو پیوندم زنند...»
[شعر از پروین اعتصامی]

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 86.2 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 10.8 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 2.3 MB

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 410 پنجشنبه 1393/05/02 نظرات (27)

غزه.رهبر.اخم

قایقی خواهم ساخت
خواهم انداخت به دریای دل اربابم
قایق از خشم پر است
و دل از نفرت تکفیریها
شیعه در نیمه شعبان خوش بود
که به خود جرأت رفتن دادید
دیده بودید از این پیش سزای جنگ را
قصه فهمیده، باز تکرار کنم؟
نه دگر این بار دعوا به سر سربند نیست
همه سربندها،نام یا فاطمه است
نشود تکرار باز عاشورا
خیمه ها این بار جایش امن است
علم عباس هم
دست نیکوی گل سرسبد فاطمه است
رهبرم خامنه ایست
رهبرم سید و اولاد علی است
رهبرم اخم کند
به علی مادرتان داغ شما میبیند
حاج همت رفته،کاظمی دیگر نیست
پدر موشک ایران هم رفت
لیک از عالم غیب
باز با ما هستند
حاج قاسم هم هست
که سلیمانی کرد، همه دنیا را
همه ما هستیم
کور خواندید اگر، باز هم فکر کنید
که علی تنها است
نامه های بیعت مسلم همه ایرانیست
همه با خون خود امضا کردیم
خاک پای نوکر اربابیم
باز دنیا انگار، تشنه خون شده است
هوس رویش لاله کرده
دور تا دور ضریح عباس
خون شیعه ز گرفتاری تن خسته شده
وقت آن است که آزاد شود از رگها
رهبرم اخم نکن ای به فدای جدت
بخدا إذن دهی
شیعه با خون خودش میشورد
همه ی لشگر کفر…

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 267 یکشنبه 1393/04/08 نظرات (3)

ماه رمضان.رهبر.بهشت

ماه رمضان در هر سال، قطعه‌ای از بهشت است که خدا در جهنم سوزان دنیای مادی ما، آن را وارد می‌کند و به ما فرصت می‌دهد که خودمان را بر سر این سفره الهی در این ماه، وارد بهشت کنیم. بعضی همان سی روز را وارد بهشت می‌شوند. بعضی به برکت آن سی روز، همه سال را و بعضی همه عمر را. بعضی هم از کنار آن، غافل عبور می‌کنند که مایه تأسف و خسران است. حالا برای خودشان که هیچ، هر کس که ببیند این موجود انسانی، با این همه استعداد و توانایی عروج و تکامل، از چنین سفره با عظمتی استفاده نکند، حق دارد که متأسف شود. این ماه رمضان است. ماه ضیافت الله است. ماه لیلة القدر است.

منبع:

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار روحانیان و مبلغان اعزامی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارك رمضان، 17/11/1372.

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 253 چهارشنبه 1393/02/10 نظرات (0)
رهبر انقلاب:
هرجا روی پای خود ایستادیم تحریم ها را برداشته اند

در آستانه روز کارگر، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در مجموعه صنعتي مپنا در فرديس کرج، از نمايشگاه توانمنديهاي متخصصان، کارشناسان و کارگران اين گروه صنعتي در زمينه هاي طراحي و ساخت صنايع نيروگاهي، نفت، گاز، پتروشيمي و صنايع ريلي بازديد کردند.

مپنا.رهبر.اقتصاد


ایشان سپس در جمع پر شور کارگران، مدیران، طراحان و برنامه ریزان مپنا و صدها نفر از کارگران چند واحد تولیدی دیگر، تکریم و احترام جامعه کارگری و همه نقش آفرینان عرصه تولید را ضرورتی برخاسته از متن اسلام خواندند و با اشاره به هوش و استعداد تحسین برانگیز ملت ایران تأکید کردند: عزم ملی و مدیریت جهادی، نه فقط شعار سال جاری بلکه شعار همیشگی ما و تجلی هویت و حیثیت و آینده درخشان این کشور است.
در جريان بازديد رهبر انقلاب اسلامي از نمايشگاه گروه مپنا و در آستانه آغاز ماه رجب و ميلاد حضرت امام محمد باقر عليه السلام، بهره برداري از نيروگاه نجف اشرف که بدست متخصصان مپنا طراحي و ساخته شده است، آغاز شد.

به ادامه مطلب بروید...

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 290 پنجشنبه 1393/02/04 نظرات (2)

در عجبم از رهبری که می گویند 95 میلیارد دلار دارایی دارد، کلکسیون های رنگ و وارنگ از هر نوع دارد، 170 عصای آنتیک دسته طلا دارد، بجای نان و پنیر در صبحانه اش خاویار رشت دارد، بجای بیت چندین و چند ویلا در شمال دارد، عباهایی به قیمت  400 هزار دلار دارد، هواپیمای 330 برای جابجایی اسب هایش دارد، باغ ملک آباد به مساحت 10 هزار متر در مشهد دارد، کمیسیون 5 سنتی از یک میلیون و نهصد هزار بشکه نفت دارد، پس نمی دانم این چه کفش های پینه بسته ایست که او به پا دارد؟؟؟؟!!!!!

هان فهمیدم او نام و نشانی از علی (ع) دارد،  میلیون ها فدایی و جان ناقابل دارد، خانه اش بجای فرش،  موکت و نقشی از عرش دارد، در دل هر ایرانی باغیرت جای دارد،  همچون شهدا چفیه ای بر گردن دارد، همچون جانبازان دستی ز یادگار از دشمن دارد، صدها هزار خاطره از جبهه و زندان دارد، راستی یادم رفت او کفش هایی پینه بسته همچون امیرالمؤمنین علی (ع) دارد...

کفش های اعیانی یک رهبر.حبل

شهادت یادگار امام از زندگی ساده رهبری
وظیفه خود می‌دانم این مهم را به مردم مسلمان و انقلابی ایران بگویم که من از وضع منزل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مطلع هستم. در خانه مقام معظم رهبری هرگز بیش از یک نوع غذا بر سر سفره نیست. خانواده ایشان روی موکت زندگی می‌کنند. روزی به منزل ایشان رفتم، یک فرش مندرس و پوسیده زیر پاهایم پهن بود که من از زبری و خشنی آن فرش- که ظاهراً جهیزیه همسر ایشان بود- اذیت می‌شدم از آنجا برخاستم و به موکت پناه بردم. مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی.

 پ,ن: مطمئن هستم بعد از این مطلب عده ای میان میگن که چرا روی این عکس مانور میدین و جنبه منفی داره و ازین حرفا. در جواب پیشاپیش می گم زمانی که شماها خواب بودین و آقای مخملباف چرندیاتی مبنی بر دارایی های نداشته رهبر مثل عبا و اسب و انگشتر و .... نوشت و پخش کرد ما جواب قانع کننده دادیم اما عده ای ساده لوح از ما سند خواستند، خب این هم سند...

منبع: معبر سایبری فندرسک

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 223 سه شنبه 1393/02/02 نظرات (1)

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

رهبر.مداحان


عید سعید ولادت سیّده‌ى طاهره‌ى معصومه (سلام‌الله‌علیها) و ولادت رهبر بزرگ و عظیم‌القدر انقلاب بر همه‌ى شما برادران عزیز، بلبلان گوینده و غزل‌خوان بوستان محبّت اهل‌بیت و ولایت خاندان پیغمبر مبارک باد.
خدا را شکر میکنیم؛ این یکى از نعمتهاى بزرگ خدا در حقّ ما است که منبع الهام براى جامعه‌ى اسلامى و شیعى، با ولادتها، با زندگى‌نامه‌ها، با دوران شهادتها، پى‌درپى و به‌طور متواتر به جامعه‌ى ما الهام میدهد؛ این را خیلى باید قدر دانست. در ولادت امیرالمؤمنین، ولادت پیغمبر، ولادت امام حسن، ولادت امام حسین، ولادت فاطمه‌ى زهرا، یاد این ستارگان فروزان و این عَلَمهاى رهنُماى انسان، در دلها زنده میشود؛ این خیلى مغتنم است. و خدا را شکر، این جلسه‌ى ما هم به برکت انوار فاطمى (سلام‌الله‌الزّاکیات‌علیها) سالهاى متمادى است که برقرار است و بهره‌مند میکند ما را، فضاى کار ما را، فضاى زندگى ما را، بلکه فضاى کشور را.(۱)

تصاویر و متن سخنرانی در ادامه مطلب...

محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 181 دوشنبه 1392/10/30 نظرات (3)

بسماللهالرّحمنالرّحيم

رهبر.مسئولان



تبريك عرض ميكنم عيد سعيد ميلاد مبارك پيامبر اعظم و ولادت با بركت فرزند بزرگوارش امام صادق (عليه الصّلاة و السّلام) را به همهى شما حضّار محترمى كه در اين جلسه تشريف داريد، ميهمانان عزيز هفتهى وحدت و سفراى كشورهاى اسلامى و همهى مسئولان و بزرگوارانى كه در كشور مسئوليّت كارهاى سنگين را بر دوش گرفتهاند؛ همچنين تبريك عرض ميكنم به همهى ملّت ايران و به همهى مسلمانان جهان، بلكه به همهى آزادىخواهان عالم.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 2,713
  • بازدید کلی : 102,158