loading...
پایگاه سایبری حبل
محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 196 پنجشنبه 1392/10/26 نظرات (2)

ما در روایت داریم اگر برادر مؤمنی پشت سر برادر مؤمنش برای او دعا کند، این دعا سریع‌تر به اجابت می‌رسد تا او خودش برای خودش دعا کند. امام باقر (علیه‌السلام) فرمودند: «سریع‏ترین دعایی که موفق به اجابت می‏شود، دعا برای برادر مؤمن در غیاب او است.» زیرا ما در روایات داریم با زبانی دعا کنید که با آن زبان معصیت نکرده‌‏اید. من از زبان شما معصیت نکرده‌ام؛ لذا اگر شما برای من دعا کنی، زودتر مستجاب می‌شود. ولی خودم نعوذبالله با زبانم معصیت کرده‏ام. همین آلودگی زبانم به معصیت موجب می‌شود اجابت دعای من کند شود.

قبل از دعا، پیش کش ببر!

پیامبر بزرگوار اسلام می‌فرمایند: «هرگاه خواستی دعا کنی و از خدا تقاضایی داشته باشی، قبل از آن یا نماز بخوان، یا صدقه بده، یا یک کار خیری انجام بده و یا ذکری بگو»
این روایت می‌خواهد بگوید وقتی تو از خدا تقاضا می‌کنی و چیزی از او می‌خواهی، قبل از آن بیا برای خدا یک کاری کن که روی تقاضا کردن از او را داشته باشی. یک کاری برای خدا، ِلله، انجام بده که رویت بشود از او درخواست کنی. به اصطلاح ران ملخی پیش کش ببر! مورچه هم برای حضرت سلیمان (علیه‌السلام) یک چیزی بُرد؛ حرف این است که بی معرفت نباش! بدتر از مورچه نباش! یک کار الهی انجام بده و بعد درخواستت را به زبان بیاور.

منبع:سبک زندگی اسلامی

برچسب ها سبک زندگی , آداب دعا ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کسب درآمد عالی در تاریخ 1392/10/26 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز.
اگه میخوای از هر بازدید کننده وبت 60 ریال پول دربیاری
از این لینک ثبت نام کن
http://20popup.com/ref:1442
مثل کاری که خودم دارم انجام میدم و خداییش راضی هستم.
نیم ساعت کدش رو توی وبلاگت بزاری اگه راضیت نکرد سریعا کد رو بردار ولی مطمئن باش مثله خود من مشتری دائمی این سایت میشی . اون وقت بعد از چند روز که حسابت به ده هزار تومن رسید درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توی حساب بانکیت تحویل بگیر .
و بعد از ورود کد را دریافت و در قسمت قالب سايت خودت بذار
با تشکر
پاسخ : ممنون
از لطفتون
ما را به خیر تو امید نیست
شر مرسان


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 793
  • بازدید سال : 3,323
  • بازدید کلی : 102,768