loading...
پایگاه سایبری حبل
محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 171 دوشنبه 1392/10/16 نظرات (1)

دست کارگر.سبک زندگی

هنگامی که رسول خدا (صلّی الله علیه و آله) از جنگ تبوک بازگشت، سعد انصاری به استقبال آن حضرت شتافت. پیامبر با او مصافحه کرد و چون زبری و خشنی دست های او را احساس کرد از کارگر انصاری پرسید: چرا دست هایت اینچنین کوفته و خشن است؟

سعد گفت: ای رسول خدا! با بیل و طناب کار می کنم و هزینه زندگی خانواده ام را تأمین می کنم،

پیامبر دست او را بوسید و فرمود: این دستی است که آتش جهنم به آن نخواهد رسید.

مفاتیح الحیات، ص ۵۱۹، بخش برتری کارگران

برچسب ها کارگر , سبک زندگی ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا احسانی در تاریخ 1392/10/20 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

به نام خدا
باخامنه ای کسی نگردد گمراه
اودرشب فتنه می درخشد چون ماه
سلام،خسته نباشید.
ممنون که به من سر زدید.
من آماده تبادل لینک با شما هستم
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ : ممنون از نظرتون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 339
  • بازدید ماه : 778
  • بازدید سال : 3,308
  • بازدید کلی : 102,753