loading...
پایگاه سایبری حبل
محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 151 سه شنبه 1392/10/24 نظرات (1)

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع بصیرت در فتنه های آخرالزمان در خمینی شهر(۷دی۹۲) با لینک مستقیم

رائفی پور.بصیرت
 

دانلود تصویری با لینک مستقیم و حجم ۴۰۰ مگابایت

دانلود صوت با لینک مستقیم و حجم ۳۵ مگابایت

اللهم عجل لولیک الفرج

منبع: فاراقلیط

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمیدرضا معلم طاهری در تاریخ 1392/10/24 و 21:58 دقیقه ارسال شده است

سلام
من یه سایت دارم که توی اون تبلیغات می کنم مثل سایت های دیگه. ولی فرق سایت من اینه که با قیمت خیلی کم تری این کار رو انجام میدم. بنر رایگان هم هدیه میدم. مثلا توی سایت های دیگه تبلیغات متنی 5000تومانه ولی توی سایت من فقط 2000تومانه.
حتما به سایتم سر بزن
www.freeenglish.ir
پاسخ : سلام
خیلی ممنون
فعلا نیازی ندارم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 899
  • بازدید سال : 3,429
  • بازدید کلی : 102,874