loading...
پایگاه سایبری حبل
محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 280 یکشنبه 1393/01/24 نظرات (3)

شهید.خلیلی.امربه معروف

برای تو می نویسم برادر هم وطنــــم

برای تویی که مظلومانه شهید شدیـــــ

تویی که هیچ کسی نامتـــــــــ را هم بر زبان نیاورد

از تو،از مردانگیتــــــــ و از غیرتتــــــــــ حرفی نزد

همه سکوتــــــــــ کردند…

چشمشان را بستند تا گریه های مادرتـــــــــــ را نبینند

تا بی عدالتی را نبینند

تا شهادتــــــــــ مظلومانه اتـــــــــــ را نبینند

شرمنده توام برادرم

تو بخاطر من،برای حفظ حیای من و خانواده من…رفتی

آرام باش برادر دینی من

نمیگذاریم راهتــــــــــ ناتمام بماند

هنوز دختران و پسرانی هستند در این سرزمین که “علی خلیلی“وار باشند…

منبع: چادری ها

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مولا مهدی گل یاس در تاریخ 1393/01/30 و 9:57 دقیقه ارسال شده است

سلام همسنگر گرامی شما لینک شدید لطفا ماروهم لینک کنید
پاسخ : سلام
شما هم لینک شدید

این نظر توسط تخریبچی در تاریخ 1393/01/27 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

اینفوگرافی سبک زندگی اسلامی سبک و سلوک زندگی در کلام رهبری مفهوم یابی سبک زندگی در اندیشه ی امام خمینی (ره) پوستر لایه باز ولادت حضرت فاطمه (س) اینفوگرافیک خطوط قرمز مذاکره
در وبلاگ جدیدترین دیدارها و پیام های حضرت آقا
پاسخ : ممنون از شما

این نظر توسط نسل چهارمی در تاریخ 1393/01/26 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

سلام.
سپاس از اینکه سر زدید....
و ممنون از درخواست تبادل لینک. من لوگو ندارم. شما رو در وبلاگم لینک میکنم.
خوشحال میشم نظرتون رو دربارهی مطالبم بدونم.

التماس دعا
پاسخ : سلام
لینک شدید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 318
  • بازدید ماه : 283
  • بازدید سال : 2,813
  • بازدید کلی : 102,258