loading...
پایگاه سایبری حبل
محمدرسول اسمعیل پور بازدید : 162 چهارشنبه 1392/10/11 نظرات (0)

بهجت.خاطره.داستان

آیت‌الله العظمی بهجت که در حوزه نجف مشغول فراگیری علوم حوزوی بود

بیمار می‌شود و به بیمارستانی در بغداد منتقل و بستری می‌شود.

پرستار آیت‌الله بهجت یک زن عیسوی(مسیحی) بود

و دید ایشان هیچ توجه‌ای به او ندارد.

پرستار از طلبه جوان پرسید :

چرا به من توجه نداری، مگر من زیبا نیستم؟!

طلبه در پاسخ گفت:

من زیبایی دارم که می‌ترسم اگر به تو توجه کنم،

او [خدای صاحب جمال] از من ناراحت شود و دیگر به من توجه نکند...

هدیه به روح مطهر ایشان صـــــلــــــوات

برچسب ها بهجت , خاطره , بیماری ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 302
  • بازدید ماه : 741
  • بازدید سال : 3,271
  • بازدید کلی : 102,716